Őszi Akció

A Lindab Kft. 20%-os Őszi Akciót hirdet lakossági termékeiből

Az őszi lakásépítés és tetőfelújítási munkálatok támogatása érdekében a Lindab Kft. az alábbi termékekre hirdeti meg kedvezményes akcióját:

  • Rainline ereszcsatorna rendszer minden Lindab színben Elit bevonattal 30 év jótállással
  • Cserepes- és trapézlemez valamint oldalfali trapézlemezek (LPA-L és LTP/LVP) minden Lindab színben Classic és Matt bevonatban
  • Kő-zúzalékos cserepeslemezek (Lindab ROCA)
  • SRP-Click síklemezek – Tábla és tekercslemezek minden Lindab színben (Classic bevonatban)
  • A fenti termekéhez szükséges minden kiegészítő termék Classic és Matt bevonatban (kivétel tetőbiztonsági rendszer és műanyag szellőztető elemek)

Akciós szállítási és lerakodási ajánlat:

Amennyiben az akció időtartama alatt Megrendelőink LPA-L, SRP25 Click és Roca komplett tetőt rendelnek tetőfelújítás és/vagy új építés céljából. A Lindab Kft. által egy előre meghatározott és egyeztetett időpontban –Partnereink hozzájárulása esetén-, a Lindab Kft. kiszállítja és lerakodja a termékeket, a Megrendelő által kijelölt szállítható és daruzható helyszínre.

Komplett tető: minimum 80 m2 Lindab LPA-L, SRP25 Click tetőfedő lemez Classic vagy Classic Matt bevonatban és ROCA kőzúzalékos lemeztermékekre, bármely színben. A rendelésnek továbbá tartalmaznia kell legalább három akciós kiegészítőt (pl.: tetőfólia, csavar, gerincelem, szegély, tömítőanyag, stb.)

Akciós szállítás és lerakodás feltételei:

A Megrendelő vagy a helyszíni megbízottja az előre leegyeztetett időpontban a kiszállítás helyszínén aláírja a szállítólevelet. Ezzel elismeri a termék hibátlan és hiánytalan átvételét, valamint a kiszállítás teljesítését.
Ha a Megrendelő vagy a helyszíni megbízottja a megbeszélt helyen és időben nem jelenik meg a Lindab az árut a Lindab Partner telephelyére szállítja, ahonnan csak a Megrendelő költségére szállíttatja ki újra a helyszínre, nem biztosítva a helyszíni lerakodást.
A házhozszállítás csak teherközforgalom számára nyitva álló és pótkocsis járműszerelvény közlekedésére alkalmas, szilárd útburkolattal ellátott közlekedési úttal megközelíthető helyre történik.
Ha az időjárás vagy más okok (pl.: nagyfeszültségű vezeték, fák, szabálytalanul parkoló gépkocsik, 10%-nál nagyobb fokú emelkedők, stb.) miatt az építési helyszín megközelíthetetlen, vagy a darusautóval történő lerakodás műszaki okokból nem lehetséges, az árut a Lindab Kft. a Lindab Partner telephelyére szállítja, ahonnan csak Megrendelő költségére szállíttatja ki újra a helyszínre, nem biztosítva a helyszíni lerakodást.
A teljesítés helyére vonatkozó fenti szállítási feltétel meglétének előzetes egyeztetése a Megrendelő kötelessége.
A Megrendelővel előzetesen egyeztetett tehergépjárműre és időszakra szóló behajtási engedélyt a Megrendelő saját kötelessége időben beszerezni és a szállítási határidő előtt a Lindab Kft.-nek eljuttatni.
A megváltozott szállítási címről, vagy a szállítás átütemezéséről a Lindab Kft.-t a szállítást megelőző nap 10:00 óráig kell értesíteni.
Az átvett termék további állagmegóvásáról és tárolási, felhasználási feltételeiről a Megrendelő vagy a kivitelező kötelessége gondoskodni.

 

Vissza
Ajánlat kérés

A Lindab
világszerte

Online is
elérhető

Az újítás alapja
a fejlesztés

Partner
a fejlődésben

Ajánlatot kérek

Az ajánlat kérés elküldésével elfogadom az ÁSZF-et.

Képviselőink elérhetősége

Ajánlatot
kérek

Kérjen
ajánlatot

Az ajánlat kérés elküldésével elfogadom az ÁSZF -et.

+

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Részletek
Elfogadom Elutasítom